Ananas PinkGlow zdobywa coraz większą popularność, a w sieci stale rośnie liczba filmów, których autorzy pokazują, jak wyciągają z pudełka ten wyjątkowy owoc. Jego miąższ jest koloru różowego, a cena może zwalać z nóg. Czy za tym wszystkim idzie również smak? Oto szczegóły.
Ananas PinkGlow z różowym wnętrzem został wyhodowany przez Del Monte Fresh Producee, czy jednego z największych producentów i dystrybutorów owoców na całym świecie.
Ananas PinkGlow to produkt, z którego jesteśmy niesamowicie dumni - nie tylko ze względu na jego piękny kolor i pyszny smak, ale także ze względu na troskę, jaką włożono w jego uprawę i wypuszczanie na rynek, a także ze względu na zrównoważoną metodę, którą stworzyliśmy nowe różowe ananasy
- skomentował Pablo Rivero, wiceprezes ds. marketingu w Ameryce Północnej, Fresh Del Monte, cytowany przez serwis SadyOgrody. Z kolei, jak wyjaśnia CNN, opracowanie nowej odmiany ananasa udało się dzięki wieloletnim badaniom oraz rozmaitym eksperymentom genetycznym, których celem było stworzenie owocu zarówno o charakterystycznym wyglądzie, jak i smaku. Okazało się bowiem, że PinkGlow jest znacznie bardziej soczysty i dużo słodszy niż tradycyjny ananas z żółtym miąższem. Zatem trudno się dziwić, że aktualnie jest to niezwykle pożądany produkt. Problem jest tylko jeden - nie każdy może sobie na niego pozwolić.
Choć różowe ananasy wprowadzono na rynek stosunkowo niedawno, już teraz wiadomo, że produkt jest strzałem w dziesiątkę. W Stanach Zjednoczonych zainteresowanie świeżopowstałym owocem jest bardzo duże, a klientów nie odstrasza nawet wysoka cena. W tym przypadku za jednego ananasa trzeba zapłacić ponad 400 dolarów, czyli ponad 1,5 tysiąca złotych. Cindy van Rijswick, strateg ds. świeżych produktów w globalnym zespole badawczym Rabobank, w rozmowie z CNN przyznała, że konsumenci są gotowi płacić za coś wyjątkowego, a produkty "specjalistyczne" zawsze znajdą swojego odbiorcę, których w dziale żywności nazywa się po prostu "smakoszami". Co więcej, w dobie mediów społecznościowych i YouTube'a popyt na nietypowe rzeczy może być jeszcze większy, ponieważ wiele osób chce kupować takie produkty, aby pokazywać je na swoich kanałach. Warto dodać, że cena różowego ananasa nie wzięła się znikąd. Tutaj chodzi o skomplikowany i czasochłonny proces hodowli, który odbywa się na Kostaryce i wymaga precyzyjnego doboru na poziomie genetycznym, a to jest po prostu kosztowne. Co więcej, PinkGlow jest hodowany w ograniczonej ilości i wymaga odpowiednich warunków podczas transportu. Cena jest wysoka, jednak ludzie wciąż szukają nowych rzeczy i doznań, które wpływają na jakość ich życia. Zdaniem firmy Del Monte ten ananas z pewnością spełni ich oczekiwania.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.