Singapore Airlines inwestują 834 miliony dolarów (około 3,336 miliarda złotych) w modernizację swojej floty 41 Airbusów A350, w tym siedmiu specjalnych modeli A350-900 ULR, które obsługują najdłuższą na świecie trasę między Singapurem a Nowym Jorkiem (USA). Dzięki nowym, luksusowym kabinom podróżni spędzą 19 godzin w jeszcze bardziej komfortowych warunkach, a pierwsza klasa ma zrewolucjonizować ultradługie rejsy.
Plany Singapore Airlines zakładają modernizację wszystkich klas – ekonomicznej, premium economy oraz biznes. Ta ostatnia ma ustanowić nowy standard luksusowego podróżowania, oferując między innymi zamykane kabiny zapewniające większą prywatność. Przewoźnik nie zdradza jeszcze wszystkich detali, jednak krótki filmik opublikowany przez linię wskazuje, że pasażerowie mogą spodziewać się wyższych standardów i innowacyjnych rozwiązań na pokładach Airbusów A350.
Przez ostatnie sześć lat intensywnie angażowaliśmy klientów i interesariuszy w projektowanie naszych produktów kabinowych do lotów długodystansowych nowej generacji, przewidując ich zmieniające się preferencje i oczekiwania w najdrobniejszych szczegółach
- powiedział Pan Goh Choon Phong, dyrektor generalny Singapore Airlines, cytowany przez portal travelandtourworld.pl
Nowe projekty siedzeń w klasie pierwszej i biznesowej będą zawierać przemyślane elementy, które przesuwają granice komfortu, luksusu i nowoczesności, pozwalając naszym klientom na relaks lub pracę bez wysiłku na pokładzie. Klienci klasy ekonomicznej premium i ekonomicznej mogą również liczyć na odświeżone wnętrza kabin, które ulepszą ich wrażenia z podróży
- dodał Pan Goh Choon Phong.
Największe zainteresowanie budzi modernizacja specjalnych Airbusów A350-900 ULR, zaprojektowanych z myślą o ultradługich trasach, takich jak bezpośrednie połączenia z Singapuru na lotniska Newark i JFK w Nowym Jorku. Loty na tych rejsach trwają niemal 19 godzin, a pasażerowie mogą podróżować wyłącznie kasami premium economy i biznes. Teraz wszystko wskazuje na to, że przeloty te staną się jeszcze bardziej komfortowe. Przewoźnik zapowiedział, że w Airbusach A350-900 ULR zainstalowane zostaną miejsca luksusowej klasy pierwszej. Po zakończeniu modernizacji samolot będzie wyposażony w 4 fotele "first class", 70 miejsc w klasie biznes i 58 miejsc premium economy. Pierwsze zmodernizowane maszyny mają pojawić się na trasach już w 2026 roku, a w 2027 na trasie Singapur – Nowy Jork zacznie latać odnowiony model A350-900 ULR.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.