O sprawie poinformowano w oficjalnym komunikacie opublikowanym przez Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego. Jak czytamy, w związku z działaniami podjętymi przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poznańskie lotnisko musi oddać pasażerom "kwoty odpowiadające podwyższonym opłatom pobranym od klientów za połączenia telefoniczne na infolinię o nr 703 203 703". By uzyskać pieniądze, poszkodowani muszą wypełnić specjalny formularz.
Decyzja UOKiK dotyczy opłat pobieranych od klientów kontaktujących się z infolinią w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 30 listopada 2024 roku.
Uprzejmie informujemy, że średnia kwota pobranych przez nas opłat wyniosła ok. 1,35 złotych za połączenie
- czytamy w komunikacie zamieszczonym w mediach społecznościowych. Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego umieścił w nim również dokładną instrukcję dla osób, które chcą ubiegać się o zwrot pieniędzy. W celu odzyskania środków, należy wykonać jeden z wymienionych niżej kroków. Każdy pasażer powinien:
Zwroty nie są przyznawane automatycznie, a pasażerowie muszą zgłosić się po nie w ciągu miesiąca. Wszystkie osoby zainteresowane odzyskaniem nadpłaconych środków powinny wypełnić udostępniony przez poznańskie lotnisko formularz do 30 maja 2025 roku. Tak krótki termin natychmiast zwrócił uwagę internautów.
Sprawdź również: Ryanair zwiększa limity bagażowe. W regulaminie dodali kilka centymetrów
Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego, ludzi okradaliście na opłatach przez dwa lata, a na odzyskanie dajecie im jedynie miesiąc czasu?
Najbardziej chciwy port lotniczy w Polsce. (...) Oby ich karma dosięgła
- czytamy w sekcji komentarzy.
Dziękuje my, że przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.