Sinsay apeluje do klientów. Osoby, które kupiły te produkty "proszone są o zaprzestanie korzystania"

Na stronie internetowej firmy Sinsay pojawiło się ostrzeżenie w sprawie produktów przeznaczonych dla dzieci oraz kosmetyków. Artykuły zostały wycofane ze sprzedaży, natomiast osoby, które je posiadają, proszone są o natychmiastowy zwrot. Tej zabawki należy się pozbyć.

Niespełna trzy dni temu informowaliśmy o oświadczeniu LPP S.A., czyli właściciela marki Reserved. Wówczas ze sklepu wycofano pięć produktów, które mogły stanowić bezpośrednie zagrożenie dla użytkowników. W szczególności dotyczyło to ubrań z wiszącymi sznurkami, niebezpiecznych dla dzieci. Teraz z podobnym problemem musi zmierzyć się marka Sinsay.

Zobacz wideo Udawał manekina w galeriach handlowych, by okradać sklepy. Wpadł po degustacji specjałów z jednego ze stoisk

Sinsay wycofane produkty. Pod lupę wzięto produkty dla dzieci i kosmetyki

Sinsay to marka, która również należy do polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP. W całym kraju posiada już około 450 sklepów, w których można kupić nie tylko ubrania, ale także różnego rodzaju akcesoria domowe oraz zabawki dla dzieci. Niedawno na stronie internetowej sieciówki pojawiła się informacja dotyczącą wycofania dwóch produktów przeznaczonych właśnie dla najmłodszych. W tym przypadku chodzi o maskotkę o numerze 8225P-00X. Jest to gąska z lusterkiem i tasiemkami, którą sprzedawano w cenie 24,99 złotych. Kolejnym z nich jest wózek dla lalek o numerze 7938R-MLC. Na tym jednak nie koniec. Ze sprzedaży wycofano również trzy inne artykuły o numerach:

  • 3648U-33X,
  • 3648U-22X,
  • 3648U-11X.

Są to maseczki do twarzy. Zgodnie z informacją przekazaną przez markę wszystkie wymienione wyżej produkty nie nadają się do użytkowania i powinny zostać zwrócone. W ten sposób klienci mogą odzyskać swoje pieniądze.

Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z procedurą zwrotu

- czytamy w komunikacie sklepu Sinsay.

Jak zwrócić wycofany produkt? Sinsay: Serdecznie przepraszamy

Klienci, którzy zakupili wycofane z oferty artykuły, mogą oddać je za pomocą prostej procedury zwrotu. Jeżeli towar został zakupiony stacjonarnie, można go zwrócić w dowolnym punkcie Sinsay na terenie całej Polski. W przypadku produktów zakupionych online opcje są dwie. Sieciówka przewiduje możliwość zgłoszenia artykułu poprzez aplikację lub stronę internetową, w zakładce zwrot - reklamacja, lub oddania go w sklepie stacjonarnym. Istotne jest również to, że w tej sytuacji klienci nie są zobligowani do posiadania paragonu.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 353 65 65. (...) Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy

- podkreśla marka.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Więcej o: