PKP Intercity wprowadziło nowe udogodnienia dla swoich klientów. Prace testowe nad systemem e-IC 2.0 zostały zakończone. Dzięki temu osoby podróżujące chcąc kupić bilet na wybraną przez siebie trasę, już teraz będą mogły podziwiać nowy interfejs strony przewoźnika i w intuicyjny sposób dokonać zakupu. Dodano również kilka ciekawych rozwiązań, które w dużym stopniu przysłużą się konsumentom.
Już od teraz, wchodząc na stronę PKP Intercity, osoby podróżujące oprócz nowego interfejsu, będą miały możliwość:
Dodatkowo, po zaznaczeniu wszystkich parametrów system samoistnie zaproponuje zniżki, które przysługują poszczególnym osobom. Przy każdej z nich znajdzie się krótki opis, aby mieć pewność, że dokonaliśmy właściwego wyboru. To bardzo ważne, ponieważ zaznaczenie błędnego pola może skutkować otrzymaniem mandatu. Ponadto pojawią się również podpowiedzi związane z ofertami biletów rodzinnych oraz opcji "Taniej z Bliskimi". Administratorzy strony Intercity zapowiadają, że na dotychczasowych zmianach nie zamierzają się poprzestać.
Nowa wersja systemu e-IC 2.0 dostępna jest pod adresem ebilet.intercity.pl, na którą już teraz z łatwością możemy zostać przekierowani z serwisu Google Maps czy Portalu Pasażera. Przewoźnik w ramach ułatwienia poruszania się po platformie przygotował dla klientów film instruktażowy. Dodatkowo, na stronie Intercity możemy dowiedzieć się, że rozwój platformy ułatwiającej zakup biletu wciąż jest w fazie modernizacji.
Rozwój systemu e-IC 2.0 jest nieodłącznym elementem budowania komfortu i zadowolenia pasażerów PKP Intercity. Dlatego też, by zapewnić także najwyższą jakość usług już od momentu zakupu biletu zaplanowane zostały stopniowe rozszerzenia funkcjonalności systemu. Jeszcze w tym roku będziemy mogli poprzez internetowy system sprzedaży zakupić bilety na miejsca do siedzenia, leżenia oraz sypialne w komunikacji międzynarodowej.
- wyjaśnia przewoźnik.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.