Julia Wieniawa to uzdolniona aktorka, piosenkarka i influencerka, której marka osobista wyceniania jest na niemałą sumę pieniędzy. Jak co roku magazyn "Forbes Women" wydał ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023, a Wieniawa znalazła się tam kolejny raz. Niestety jej pozycja z roku na roku jest niższa, co skomentowała w jednym z wywiadów.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
"Forbes Women" to jeden z najbardziej cenionych magazynów. Każdego roku przygotowuje zestawienie 100 najbardziej wpływowych kobiet ze świata biznesu, kultury, polityki, sportu czy nauki. Ranking na 2023 rok jest już znany, a na pierwszym miejscu znajduje się nikt inny, jak Iga Świątek. Tenisistka względem poprzednich lat bardzo powiększyła swoją wartość medialną i jest bliska wycenienia swojej marki na miliard złotych. Drugie miejsce należy do Anny Lewandowskiej, a trzecie do kolejnej polskiej tenisistki Magdaleny Linette. Jak widać, podium ominęło Julię Wieniawę - czyżby pozycja w rankingu nie spełniała jej oczekiwań? Jeden z ostatnich wywiadów na to wskazuje.
W wywiadzie dla portalu "Świat Gwiazd" Julia Wieniawa w ostatnich dniach wypowiedziała się na temat rankingu magazynu "Forbes Women". W tym roku aktorka znalazła się na 14 miejscu, a jej marka osobista została wyceniona na 134 miliony złotych. O takim wyróżnieniu marzy naprawdę wiele osób i jest to coś dużego, szczególnie w świecie show-biznesu. Okazuje się, że dla Wieniawy nie ma to w ogóle znaczenia, a ranking magazynu uważa za niemiarodajny.
Jest to dla mnie i mobilizujące w pewien sposób, natomiast bardzo dziwi mnie ten ranking. Uważam, że on nie jest do końca miarodajny. Kilka lat temu byłam na czwartym miejscu, potem byłam na siódmym, teraz jestem na czternastym. To nie dlatego, ze ja robię mniej, tylko na odwrót. Ja robię więcej wartościowych rzeczy. Ranking mierzy twoją wartość wizerunkową na podstawie tego jak wiele artykułów jest na twój temat [...].
- mówiła dla "Świat Gwiazd" Julia Wieniawa. Jak widać, to, na którym miejscu znajduje się marka osobista aktorki, nie jest dla niej najważniejsze, ponieważ chce się skupić - jak sama powiedziała - na wartościowych rzeczach, a przebywanie na ściankach oraz na pierwszych stronach gazet już jej nie kręci.