Z roku na rok streamingi cieszą się coraz większą popularnością. Internauci chętnie zasiadają przed monitorami, aby poznać nowe seriale czy filmy. Która platforma najczęściej przyciąga użytkowników internetu? Pierwsze miejsce nie powinno być zaskoczeniem, jednak reszta rankingu może nieco zadzwić. Sprawdź, jakie platformy najbardziej przypadły do gustu Polkom i Polakom w lutym 2024 roku.
Portal Wirtualne Media opracował badania dotyczące tego, na jakich platformach streamingowych spędzaliśmy najwięcej czasu w lutym bieżącego roku. Pierwsze miejsce nie powinno nikogo zaskoczyć. Netflix odwiedziło w ubiegłym miesiącu aż 10,69 milionów polskich internautów. Abonenci platformy spędzili na niej średnio 5 godzin, 31 minut i 19 sekund. Na drugiej pozycji uplasowało się TVP VOD, skorzystało z niego 2,43 mln osób, a średni czas spędzony na platformie wynosił 3 godziny, 30 minut i 2 sekundy. Natomiast trzecie miejsce należy do Disney+ z liczbą odwiedzających była równą 3,28 mln - średnio internauci spędzili na nim 2 godziny, 20 minut i 50 sekund. Ile użytkowników korzystało z HBO Max, Playera czy CANAL+?
A co ciekawego czeka nas na platformach streamingowych w marcu? Przedstawiamy wybrane premiery na HBO Max, Netfliksie i Disney+.
Wybrane premiery na Disney+ w marcu:
Wybrane premiery na Netfliksie w marcu:
Wybrane premiery na HBO Max w marcu: