Wakacje to oczywiście wyjazdy do różnych obiektów, takich jak hotele. Polacy chętnie wybierają się właśnie do takich miejsc, jednak jak się okazuje, wiele rzeczy im tam przeszkadza. Można śmiało stwierdzić, że polscy turyści są bardzo wymagający. To te kwestie najbardziej irytują naszych rodaków.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Firma SentiOne, zajmująca się monitorowaniem internetu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, postanowiła sprawdzić recenzje o hotelach, które zostały napisane przez Polaków. Jak czytamy na stronie wirtualnemedia.pl. najważniejsza dla naszych rodaków jest lokalizacja - urlopowiczom zależy na tym, aby dany obiekt znajdował się w niedalekiej odległości od ważnych punktów w mieście, czyli dworca, centrum czy sklepów. Polacy zwracają także uwagę na standard pokoju - musi być czysty i zawierać potrzebne wyposażenie, a osoby z dziećmi zwracają uwagę na udogodnienia oferowane dla rodzin.
Wiele osób może być w szoku, ale to nie cena gra najważniejszą rolę, a właśnie takie aspekty jak lokalizacja czy standard pokoi, lecz to nie wszystko. Okazuje się, że są jeszcze inne elementy, które potrafią doprowadzić naszych rodaków do nerwów. Mowa m.in. o śniadaniach w hotelach - tutaj przeszkadzają turystom pory podawania jedzenia, jego wybór oraz jakość.
Odwiedzający zwracają też uwagę na obsługę i liczą na to, że ta będzie miła i kompetentna, a niestety nie zawsze tak jest. Jak podaje strona turysci.pl, w rankingu znalazł się także aspekt hotelowych basenów, a tam przeszkadzają Polakom najczęściej inni ludzie, hałasujące dzieci i godziny otwarcia tego typu miejsc. Do stref SPA i wellness zazwyczaj ma dostęp każdy gość hotelu, więc oczywiście trzeba liczyć się z tym, że nie jest to prywatny basen i będą tam także inne osoby. Jednak z pewnością tłum nie jest niczym przyjemnym w tego typu miejscach, a jeśli jest to dla ciebie bardzo uciążliwe, udaj się np. na masaż do pobliskiego salonu - tak również się zrelaksujesz lub odwiedź basen w innych godzinach.