"Influencer" o złotej sierści zarabia krocie na reklamach w internecie. Inni twórcy mogą mu zazdrościć

Internetowe gwiazdy zarabiają naprawdę duże pieniądze, bez znaczenia czy są ludźmi, czy zwierzętami. Niektóre gwiazdy social mediów, które poruszają się na czterech łapach, za swoje posty w internecie dostają gigantyczne kwoty. Ile zarabia jeden z najpopularniejszych psów w internecie? Wyjaśniamy!

W świecie mediów społecznościowych każdy może stać się influencerem, nawet twój zwierzak domowy. Jednak nawet wśród zwierzęcych profili, są takie, które cieszą się o wiele większą liczbą obserwujących niż inne. 

Zobacz wideo Czy żeby w dzisiejszych czasach zrobić karierę, wystarczy być na TikToku? "Aktualnie jest ciężej"

Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Tucker Budzyn, czyli psia osobowość internetowa. Wiemy ile zarabia psi influencer 

Tucker Budzyn to amerykańska psia osobowość internetowa. Pies zyskał popularność w 2018 roku, kiedy był jeszcze szczeniaczkiem. Od tego czasu stał się jednym z najczęściej obserwowanych psów w mediach społecznościowych. Teraz golden retriever nie tylko "dokłada się do czynszu", ale zarabia więcej niż niejeden człowiek. Courtney Budzyn, właścicielka Tuckera wyjawiła, ile dokładnie zarabia jej pupil. 

Post opłacony przez YouTube może kosztować od 40 000 do 60 000 dolarów za 30-minutowy pre-roll. Instagram płaci około 20 000 $ za od trzech do ośmiu postów

31-letnia Courtney pracowała kiedyś jako pomoc domowa, a jej mąż Mike był inżynierem. Jednak oboje zrezygnowali z pracy, by na cały etat zająć się Tuckerem i jego synkiem Toddem. . Obecnie wartość Tuckera w social mediach wyceniana jest na dwa miliony dolarów.

 

Jak wielu obserwujących ma Tucker? Te liczby zwalają z nóg

Tucker ma blisko 25 milionów obserwujących we wszystkich swoich mediach społecznościowych - 11,1 miliona na TikToku, 5,1 miliona na YouTube, 4,3 miliona  na Facebooku, 3,4 miliona na Instagramie i 62 400  na Twitterze. Tucker swój profil na Instagramie ma od momentu, kiedy tylko przyjechał do swojego nowego domu w czerwcu 2018 roku, miał wówczas zaledwie osiem tygodni. Zanim Tucker miał sześć miesięcy, zgromadził już 60 000 obserwujących. Pierwszy viralowy film Tuckera pojawił się miesiąc po założeniu jego konta w mediach społecznościowych. Widać na nim szczeniaka próbującego pogryźć kostkę lodu, która jednak ciągle mu ucieka. W opisie możemy przeczytać prawdopodobne myśli szczeniaczka:

Dlaczego nie zostajesz w miejscu głupia kostko?

Nagranie obejrzane zostało już niemal 40 tysięcy razy.

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA