Popularna piosenkarka, Dorota Rabczewska, przekazała swoim fanom radosną nowinę. Chodzi o zupełnie nowy biznes artystki, który przez lata był wielką tajemnicą. We wrześniu ruszą dwa ogromne projekty i cale nie będą związane z muzyką.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Harmonogram Dody jest mocno napięty, ale artystka nie zamierza zwalniać nawet przez chwilę. Póki co najbardziej przygotowuje się do trasy koncertowej, promującej jej najnowszy album "Aquaria". Pierwszy koncert zacznie się już 6 października, a piosenkarka ma w planach odwiedzenie aż dziesięciu różnych miast w Polsce. Rzecz jasna, tak jak odpowiedziała na zaczepki Caroline Derpienski, nie bierze pod uwagę Ameryki. Dorota Rabczewska skupia się również na nowych projektach, o których niedawno poinformowała fanów. Oba wystartują już niebawem — we wrześniu. Pierwszym z nich jest szokujący program telewizyjny. Piosenkarka weźmie udział w reality show o niej samej pod nazwą "Doda. Dream Show", który będziemy mogli śledzić na antenie Polsatu. Ma on opowiadać o codziennym życiu celebrytki oraz organizacji koncertów i występów. Wszystko ma być pokazywane zza kulis, autentyczne i przepełnione problemami bohaterki. To prawdziwa gratka dla fanów Rabczewskiej. Można będzie zobaczyć kadry nie tylko z backstage'a, ale i z domu piosenkarki. To jednak nie koniec newsów. Doda przekazała na Instagramie, że w tym samym czasie ruszy inny, ogromny projekt, a mianowicie, jej własny biznes "Doda D'EAU".
We wtorek 1 sierpnia 2023 roku, artystka poinformowała na Instagramie o projekcie, który trzymała w sekrecie przez dwa długie lata. Okazuje się, że przed początkiem jesieni ruszy nie tylko reality show, ale i jej własny biznes. "Doda D'EAU" ma być linią specjalnych suplementów diety, które powstały we współpracy ze znaną firmą ActivLab.
Przygotujcie się na ekskluzywną terapie od wewnątrz.
– zapowiedziała piosenkarka na swoim koncie. Fani od razu ruszyli do klawiatur, by dać upust swoim emocjom.
Ta jesień będzie najlepszą jesienią ever!
– napisała jedna z obserwatorek Dody, a sporo osób przyznało jej rację. Internauci zadeklarowali się także, że chętnie nabędą specyfiki stworzone pod nowym szyldem Rabczewskiej. Parę osób zauważyło jednak, że coraz częściej można spotkać celebrytki i influencerki, które zajmują się sprzedażą i promocją własnych suplementów. Jak widać, jest na nie zapotrzebowanie.