Helgi i Erlend to duet komediowy, który cieszy się dużą popularnością w internecie i podbija serca internautów z całego świata. W swoich filmach skupiają się na pokazywaniu nawyków Skandynawów, oczywiście dodając do tego nutkę dość niestandardowego humoru. Zdarza się również, że porównują ich do innych narodowości. Tak zrobili też ostatnio i tym razem padło na Polaków. A więc tak wyglądamy, gdy przychodzi zima.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
W jednym z najnowszych filmów na swoim Instagramie pokazali, jak ich zdaniem zachowują się ludzie z poszczególnych krajów, gdy nadchodzi zima. W nagraniu nie zabrakło polskiego akcentu, jednak na pierwszy strzał poszli sami Skandynawowie. Wygląda na to, że Norwedzy wręcz z radością witają tę porę roku, ubrani jedynie w sweter i czapkę zacierają ręce w oczekiwaniu na pierwsze śnieżne zaspy. Kolejny w zestawieniu był Duńczyk, który ubrany po szyję skakał, aby się rozgrzać i ostatecznie wywrócił się na lodzie. Szwedzi również nie są zachwyceni mroźną aurą, jednak przyjmują ją z nieco większym spokojem. Potem przyszedł czas na Brytyjczyka, który nie ma zamiaru narzekać, ale też prosi zimę, żeby po prostu już dała mu spokój. Najwięcej poklasku komicy otrzymali za wizerunek Fina, który ubrany jedynie w bluzę z kapturem i spodnie, zajada się śniegiem. Natomiast mieszkaniec Japonii po prostu stoi bez ruchu i wygląda, jakby zamarzł. Co zatem z Polakami? Jak mawia klasyk, "najlepsze na koniec".
Jak Polacy zachowują się, gdy przychodzi zima? Choć teoretycznie to Finowie powinni być najbardziej odporni na tę porę roku, wygląda na to, że prawda jest zupełnie inna. Zdaniem norweskich komików Polacy chodzą wtedy w krótkim rękawku oraz czapce, która nawet nie zakrywa uszu i nie zauważają, że cokolwiek się zmieniło.
Zima? Jaka zima?
- słyszymy na nagraniu. Wizerunek Polaka mocno rozbawił internautów. W komentarzach można znaleźć kilka odniesień do tego, jak wygląda zima w naszym kraju.
W Polsce mówimy, że upał zelżał;
Zazwyczaj mówimy też: Rześko
- żartowali obserwatorzy komików. Wspomniany film polubiło już ponad 60 tys. użytkowników Instagrama, a liczba wyświetleń wciąż rośnie.