Trzy stewardessy natychmiast zostały zwolnione. Aż ciężko uwierzyć, co robiły podczas lotu

Stewardessa to zawód, który wymaga nienagannej aparycji, znajomości języka, ale jednocześnie wysokiej kultury osobistej, niezależnie od sytuacji. Niestety okazuje się, że nie wszystkie pracownice linii lotniczych zdają egzamin z etyki dobrego stewardessa. Linie lotnicze Cathay Pacific Airways są tego idealnym przykładem.

Linie lotnicze Cathay Pacific Airways musiały zwolnić trzy pracownice. Powodem okazała się być skandaliczna postawa wobec pasażerów, która zdecydowanie dyskryminowała ich. Nagranie z ich udziałem, które trafiło do sieci, szybko wywołało oburzenie. 

Zobacz wideo Co było bardziej skandaliczne: genitalia na krzyżu czy figura Jezusa pod workiem z wodą?

Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl 

Dyskryminacja pasażerów. Nagranie obiegło internet 

Skandaliczne zachowanie pracownic linii lotniczych Cathay Pacific Airways, wyszło na jaw, po tym jak pasażer opublikował nagranie w trakcie ich pracy, w której zresztą powinny się należycie zachować, według ściśle określonych do tego zawodu zasad. Nagrane przez autora zdarzenie, pokazuje, że kobiety dyskryminują osoby, nie znające języka angielskiego. Jedna z pasażerek pomyliła się i zamiast "koc", powiedziała "dywan" i choć członkini załogi dobrze wiedziała, o co chodzi, postanowiła zakpić z tego z koleżankami, jednocześnie ignorując prośbę. Film w bardzo szybkim tempie obiegł internet, wywołując ogromną burzę w wielu portalach społecznościowych. 

Jeśli nie potrafisz powiedzieć po angielsku "koc", nie dostaniesz go. Dywan masz na podłodze

- kpiła stewardessa. 

Co za okropne zachowanie tej załogi pokładowej, brak szacunku dla klienta, który jest TYM, który PŁACI za usługę, a zatem ich pensję. Angielski jest łatwy, rzucam wyzwanie załodze, aby nauczyła się portugalskiego, hiszpańskiego i mandaryńskiego

- komentuje jedna z internautek 

Linie lotnicze nie pozostały obojętne. Dyrektor generalny oficjalnie przeprosił 

Ronald Lam, który jest dyrektorem generalnym linii lotniczych, oficjalnie postanowił przeprosić za zachowanie stewardess, które dopuściły się tego skandalicznego postępku. Zapowiedział również, że powoła oraz osobiście poprowadzi grupę zadaniową, która będzie mieć za zadanie przeprowadzić przegląd kodeksu postępowania w firmie, żeby zapobiec w przyszłości takim sytuacjom wśród pracowników. 
Niestety linie Cathay Pacific Airways znacznie ucierpiały podczas pandemii koronawirusa oraz wszelakich ograniczeń z nią związanych, a cała zaistniała sytuacja dodatkowo wypadła bardzo niekorzystnie. 

Może Ci się też spodobać: 
- W tych krajach za wypoczynek zapłacisz krocie. To najdroższe kierunki na wakacje 2023
- Woda nad Bałtykiem zmieniła kolor. W sieci pojawiły się niesamowite zdjęcia zjawiska
- Wakacyjna zagadka rozwiązana. To dlatego woda na niektórych plażach jest taka niebieska

Więcej o: