Szczecińska sieć piekarni znalazła sposób, aby znacznie ułatwić klientom zakup świeżego pieczywa. Firma posiada już kilka wyjątkowych sklepów, w tym także punkt w innym mieście. W Kobylance pod Stargardem Szczecińskim uruchomiono kolejne miejsce z tzw. okienkiem, czyli Asprod Drive. O co dokładnie chodzi? W tej branży nikt wcześniej tego nie wymyślił.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Firma postanowiła stworzyć coś na wzór okienek, które można znaleźć przy lokalach gastronomicznych typu fast food. Oznacza to, że klient może podjechać autem i zrobić zakupy nawet z niego nie wysiadając, co ma zachęcić wiele osób do odwiedzenia piekarni Asprod. W rozmowie z Wiadomościami Handlowymi prezes piekarni Dariusz Bielecki zdradził, że tego typu punktów jest już kilka.
Pierwszy punkt Asprod Drive otworzyliśmy w 2019 r. w Szczecinie, przy zbiegu dwóch bardzo ruchliwych ulic. Szybko okazał się on strzałem w dziesiątkę
- wyjaśnił. Takich miejsc jest więcej, a jedno z nich znajduje się w Kobylance nieopodal Stargardu Szczecińskiego. Okienka nie wykluczają również tradycyjnych zakupów, przez co każdy klient może wybrać odpowiadającą mu formę. Warto również zaznaczyć, że punkt przy ul. Uranowej w Szczecinie oferuje również cztery miejsca parkingowe do ładowania samochodów elektrycznych.
Sieć piekarni od lat stawia na rozwój, stąd też pomysł na powstanie tzw. okienek. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, które dla firmy są niezwykle istotne. Jak można przeczytać w serwisie Wiadomości Handlowe, celem Asprod jest powstawanie około dziesięciu nowych punktów sprzedaży detalicznej rocznie. Na ten moment firma posiada ich już 87, a wszystkie znajdują się na terenie trzech województw:
Plany sieci piekarni wskazują na to, że do końca roku wspomniana liczba powinna się zwiększyć i być może już wkrótce więcej będzie również "okienek". Dariusz Bielecki podkreśla, że istotnym elementem rozwoju firmy była również inwestycja w nowy zakład produkcyjny, który pozwolił na rozszerzenie oferty i wprowadzenie całkowicie nowych produktów.