Firma, która pomaga rozwijać się innym markom dzięki współpracy z influencerami ma ciekawą propozycję dla użytkowników TikToka. Mogą zacząć zarabiać wyłącznie na korzystaniu z aplikacji. Na czym ma dokładnie polegać praca? Wyjaśniamy.
Więcej podobnych artykułów przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Firma Ubiquitous, na co dzień zajmująca się kampaniami influencerskimi, właśnie utworzyła stronę umożliwiającą wzięcie udziału w konkursie TikTok Watching Job 2.0. Aby aplikować, kandydaci muszą subskrybować kanał marki na YouTube, wypełnić odpowiedni formularz oraz opisać w 50-100 znakach, dlaczego ta praca należy się właśnie im. Dodatkowo, powinni umieścić tę wypowiedź w poście na Twitterze, co zwiększy ich szansę na wygraną. Jakich pracowników poszukuje wspomniana firma? Aplikować mogą osoby, które:
Warto zaznaczyć, że w konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy Ubiquitous Influence, członkowie ich rodzin oraz inne osoby związane w jakikolwiek sposób z konkursem lub pomagające w jego organizacji.
Po upływie terminu, w którym można składać wnioski (31 maj 2023 r.) organizatorzy z puli kwalifikujących się zgłoszeń wybiorą wyłącznie trzech zwycięzców. Firma za 10-godzinną sesję z TikTokiem oferuje wynagrodzenie w wysokości 1000 dolarów, czyli 100 dolarów za godzinę pracy. Osoby, które otrzymają taką możliwość, pomogą Ubiquitous odkryć nowe trendy, które opanowały aplikację. Kolejnym krokiem będzie opublikowanie posta w wybranej platformie mediów społecznościowych, oznaczenie firmy i przedstawienie swoich wrażeń dotyczących współpracy. Według informacji na stronie firmy zwycięscy zostaną wyłonieni i poinformowani o tym za pomocą maila w ciągu 7 dni od daty wstrzymania napływu wniosków. Jeżeli przez kolejne 7 dni wybrana osoba nie skontaktuje się w sprawie nagrody, ta zostanie jej odebrana.
Tego typu konkursy to wręcz specjalność Ubiquitous Influence. W październiku zeszłego roku firma zaoferowała 50 dolarów za godzinę dla osób, które przez 12 godzin będą przeglądać TikToka i analizować świeżo powstałe trendy.